Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

...a já jsem např. šťastný, že jsem to dočetl až do konce!

0 0
možnosti
Foto

Tak to děkuji, to každý nevydrží ;-D

0 0
možnosti

Každý chce aby byl hodně často šťastný. Ženy v mezilidských vztazích, chlapi v uznání, autu, politice. Je to motor lidského snažení, ale zároveň také dost utopie.

Napsala jste to originálně.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. Ale věřte mně být šťastný se dá naučit a není to źádná věda

1 0
možnosti
Foto

S těmi přešťastnými na jakémkoliv  trhu bych osobně byl opatrný. Taková zářivka může štěstím udusit.

0 0
možnosti
Foto

Máte zkušenost? Já se zářivkami moc neví dám.

0 0
možnosti

výborný blog, pohlavní trh mě dostal :-)R^

1 0
možnosti
Foto

děkuji. Mohla jsem to napsat jen proto, že jsem tak trochu momentálně přeceněná.😄

0 0
možnosti

Jo, tak proto mám radši pracoviště se ženami. Jsou komunikativnější!:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2464x
Že nejsem dáma se snažím maskovat, výhodou je můj věk, je mně 54 a to je zatraceně hodně, abych občas něco pochopila, třeba jen systémem pokus omyl...