Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Napadlo mne, zda není trošku rozdíl mezi tím "být debil", "býti debilem" a "být za debila"...

Leč to jen tak na okraj.

1 0
možnosti
Foto

No je to obrovský rozdíl, já např. bych byla za debila ráda, kór za IQáčového.

0 0
možnosti
RE

IQáč(to je slovo jak bejk);-D to může mít v běžném životě těžší. Všechno moc zvažuje, promýšlí, zatímco tupec se řítí přímočaře a mnohdy mu to vyjde....

1 0
možnosti
Foto

Tak ono na % určitě . Já si to počítám

na 100 řícení 20x slušný výsledek

na 200 řícení míň,

 páč jsem uřícená, ale furt slušný!;-D

0 0
možnosti
Foto

Když je člověk nad svou blbostí nad věcí, tak je s IQáči skvěle, s nimi se nenudíte, ale nesmíte mít ty blbé komplexy ;-D

3 0
možnosti
Foto

Svět je dělaný pro proměrný lidi. Ti, co mají vysoké IQ, si zadělali na problémy.

1 0
možnosti
Foto

A zdá se, že tahle doba přeje čím dál tím více větším tupcům. Naproti tomu IQáči čím dál tím víc v téhle době trpí...

1 0
možnosti
DK

No a co bylo to jeho hi-tec zarizeni? Jinak kamarad ma IQ 144 a nekdy udela takovou kravinu, ze byste se divili. Ale je fakt, ze celkove chytrej je. Jinak jsem mel spolupracovnika Madara a ten mel IQ nemeritelne. Ten proste v zadnem IQ testu neudelal chybu a navic to vypadalo, ze ani nepremysli naplno. Nejhorsi situace nastala, kdyz se zamyslel a polozil otazku "...may I ask you something?", to jsem vzdycky vedel, ze prijde nejaka pohroma.

1 0
možnosti
Foto

Tak k té první otázce - vyšší level brýlí GLASS pro použití ve.... vesmíru? Mimochodem tím jedním uchem sleduje v pohodě film. Když slyším:

"Mohu se tě na něco zeptat?" - ježíšikriste já prchám, ale já jsem ženská, víte já to někdy uhraju ;-).

0 0
možnosti
JC

Vysoká inteligence je stejná odchylka od normy jako nízká inteligence.

Vysoce inteligentním lidem se nežije ve společnosti průměrných zrovna dobře. Asi tak, jako kdyby průměrný musel celý život strávit mezi debily.

7 0
možnosti
Foto

Hezky jste to napsal. Ale oni, myslím ti s vysokým IQ, vědci, badatelé  jsou asi hlavně hodně izolovaní a osamocení, protože se soustředí bezvýhradně na jednu oblast. Ostatní se jim pak vyhýbají.

1 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2464x
Že nejsem dáma se snažím maskovat, výhodou je můj věk, je mně 54 a to je zatraceně hodně, abych občas něco pochopila, třeba jen systémem pokus omyl...