Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No, jestli jste dřív koukala a takhle vám to blbci pokazili, tak to je mně líto. Můj bývalý muž miloval bublinky a poté, co mu špuntem kamarád rozbil stínítko starožitné lampy, se nemůže koukat ani na vítěze formule, natož pít. Prostě rychlé špunty k nám už nesměly. Špatná zkušenost je mrcha!

0 0
možnosti
Foto

Tak u nás bylo letos ticho jak v hrobě. Loni tady sousedovi petardníci zapálili živý plot z desetimetrových tújí u jeho baráku. Manévry třech hasičských aut trvaly do sedmi ráno. Barák zachránili, ale z tújí toho moc nezbylo. To teprve byl "ohňostroj" jak má být. Dvacetimetrové plameny, světla jak v pravé poledne a divadlo pro celou dědinu. A já doufám, že už to tak zůstane a nebudeme hlídat, kdy naše "bobrovka" na střeše chytí. Pyrotechnika v rukou blbců je opravdu o hubu, jen doufám, že na tu podívanou nezapomenou. Já tedy ne.

2 0
možnosti
Foto

Nemám ráda petardy ani ohňostroje. Vždy utíkám. Doma se s naší psí slečnou zavírám do sprchového koutu a letos na chalupě na horách jsme spolu zalezly do nejzaššího koutu chalupy a v přečkaly.

1 0
možnosti
Foto

Já bych taky zalezla, kdybych se necítila dobře. Ale já jsem psala o těch, kteří něco jiného říkají a pak nadšeně koukají.  :-) Jako třeba já, že? Ale už nebudu!

0 0
možnosti

Rány nemusím, ale na světýlka se podívám ráda. Prostě Silvestr. Ale když mi někdy na Mikuláše práskne děťátko pod nohy něčím bouchavým, v tu chvíli se stanu nadstandardně pohyblivou, polapím a proplesknu tak, že se mu pusinka otočí kousavým dozadu. A pak ať si milé děťátko stěžuje třeba na lampárně.

2 0
možnosti
Foto

Jóóó, to mám stejně;-D!

2 0
možnosti

Jaký to kontrast R^ s blogem broučice Pytlíkové Rv.

Co petarda, to blbec

Markéta Šichtařová | přečteno: 37328

http://sichtarova.blog.idnes.cz/c/441882/Co-petarda-to-blbec.html

2 1
možnosti
Foto

A já tu tak trpím! Cítila jsem se jako ten, co v parku rozvírá kabát proti své vůli! Díky, díky, díkyV!

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS