zařazeno PRO TEBE

Mira Anna Barsa

Politici, připravujete zákony proti vandalismu a násilí imigrantů?

Policie nemá pravomoci k okamžité pomoci při přestupku proti občanskému soužití - rušení nočního klidu, vandalismus apod. A jsme-li fyzicky napadeni? Naše zákony jsou k ničemu nyní. Příslušník Policie ČR v danou chvíli nepomůže.

3.6.2015 v 11:30 | Karma článku: 33.83 | Přečteno: 1049 | Diskuse

Mira Anna Barsa

Neschopnosti, zbabělosti a vychytralosti tvé jméno je Kvóta

Články o kvótách putují mezi potenciálními uprchlíky jako pozvánka do Evropy. Stačí překládat a lepit do desek nazvaných: Kam to bude? Chceme situaci změnit? Tak si ji kupme. Investujme do pravdivých informací a do jejich šíření!

1.6.2015 v 20:07 | Karma článku: 33.10 | Přečteno: 942 | Diskuse

Mira Anna Barsa

Když je za debila on, proč s tím máš problém ty?

„Jak může být za debila někdo, kdo má IQ 140, je vědeckým pracovníkem, publikoval přes 2 000 článků, napsal 12 knih a má průměrný měsíční plat

21.1.2015 v 16:17 | Karma článku: 29.82 | Přečteno: 2683 | Diskuse

Mira Anna Barsa

Ach, proč jsi mne, babičko, více nemlátila

aneb taky o prokrastinaci nanášení řasenky. Rozhodně jsem dnes, na Štědrý den ráno, nebyla příjemná jako jindy. S každým mým i světovým průšvihem, který na mne útočil z domu i rádia, se moje nálada doslova ráchala ve stoce. Nenadchla mne ani informace o Putinovi - pražádném to šachovém velmistrovi, či zeleném Nourpourovi. A musí opravdu téct ráno teplá voda, musí být v ledničce mléko do kafe,

24.12.2014 v 11:35 | Karma článku: 25.93 | Přečteno: 1199 | Diskuse

Mira Anna Barsa

Už máš dárek?

Tisíce odpovědí na téma dárek, ale kreativita se vytrácí, je-li dotyčnému více a více let, dokonce mnozí odpovídají, neb spíše blekotají, že u nich to zaštiťuje manželka, ségra, dcera, teta, přítelkyně, babička... fena, kočka, křečice tečka A na dotaz: „Ale té svojí snad něco daruješ ty sám, ne?“

18.12.2014 v 10:48 | Karma článku: 24.72 | Přečteno: 1099 | Diskuse
Počet článků 30 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2464

Že nejsem dáma se snažím maskovat, výhodou je můj věk, je mně 54 a to je zatraceně hodně, abych občas něco pochopila, třeba jen systémem pokus omyl...