Mira Anna Barsa

Že nejsem dáma se snažím maskovat, výhodou je můj věk, je mně 54 a to je zatraceně hodně, abych občas něco pochopila, třeba jen systémem pokus omyl...
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2464x

Mira Anna Barsa

Při každých volbách v Ústí nad Labem věříme v malý zázrak

Mohla bych rezignovat jako mnoho jiných. Ale po nějaké době jsem vyrazila do města a nestačila se divit."Podívej, ten kruháč pod lanovkou je dokonalý, ale tady se vyjímá jako růže na rumišti ," řekl Holanďan své

27.5.2015 v 20:36 | Karma: 24,49 | Přečteno: 897x | Diskuse| Ústí nad Labem

Mira Anna Barsa

Ať už k nám ti Němci raději nejezdí aneb jak stavíme dálnici aneb kdyby to šlo, Babiš by nás spasil

Přijedou po několika měsících, po roce, po dvou, po deseti letech a ptají se... A já se taky stále ptám. Němci se ptají, kdy dostavíme dálnici D8. Ptají se mile, mnohdy blahosklonně, někdy s pochopením i rezignovaně.

23.5.2015 v 15:03 | Karma: 24,69 | Přečteno: 1025x | Diskuse| Ostatní

Mira Anna Barsa

Jak na dítě... aneb Vyber si, seřezat jako žito nebo…

... je naše generace normální zdravá populace? Protože co si pamatuji, u nás a v mém širokááánském okolí si nikdo nikdy nekladl při výchovném působení otázku nebít, ale bít a často rovnou zabít. Až do...

18.2.2015 v 19:22 | Karma: 34,08 | Přečteno: 2102x | Diskuse| Společnost

Mira Anna Barsa

Jelena a deset mega v igelitce

Balíčky opotřebovaných dolarů, převázané různými provázky, a balíčky neopotřebovaných dolarů, navlečené do papírových náramků banky a popsané azbukou, se vyvalily z opotřebované a špinavé igelitky

12.2.2015 v 12:29 | Karma: 30,89 | Přečteno: 1700x | Diskuse| Společnost

Mira Anna Barsa

Pane prezidente, styděla jsem se za to, že nejsem postižená

Ale to byl můj stud, můj problém, moje trauma, z kterého jsem se časem bez následků dostala. Bylo to ale trauma zbytečné. Později jsem měla štěstí, že jsem se s jakkoliv postiženými lidmi setkávala, a to častěji i jako dítě a naučila jsem se vedle nich žít bez pocitu výčitek svědomí, že já jsem zdravá a možná normální. Zde potřebujeme skutečně správnou míru.

15.1.2015 v 17:17 | Karma: 38,65 | Přečteno: 4698x | Diskuse| Ostatní

Mira Anna Barsa

Podívej se na sebe, ve FOFR CUPu neokouzlíš…

„Tomu se říká, využít každou příležitost,“ zahlaholila Ája a praštila o zem obrovskou taškou plnou cyklokrámů...

14.1.2015 v 13:42 | Karma: 25,52 | Přečteno: 1098x | Diskuse| Ostatní

Mira Anna Barsa

Jak jsem se stala symbolem sexu v našem městě

Aneb jak Adel místo vibrátoru dostala k narozkám muže. Nepocházím z až tak malého města, ale všichni vědí, že používám vibrátor. Ví to i ti, kteří nevědí na co vibrátor je a nikdy ho ani neměli v rukou a nikdy ho možná ani neviděli.

11.1.2015 v 15:36 | Karma: 29,11 | Přečteno: 1903x | Diskuse| Ostatní

Mira Anna Barsa

Mám ráda emoce, petardy i blbce

„Co to máš zase na sobě? To chceš nas..t celé Veselí?“ Tohle a jiná doporučení jsem slýchávala od své maminky často. Myslela jsem si, samozřejmě v duchu, že už z principu Veselí nas..t nelze.

7.1.2015 v 10:50 | Karma: 27,84 | Přečteno: 1084x | Diskuse| Ostatní