Mira Anna Barsa

Že nejsem dáma se snažím maskovat, výhodou je můj věk, je mně 54 a to je zatraceně hodně, abych občas něco pochopila, třeba jen systémem pokus omyl...
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2464x

Mira Anna Barsa

Moje cena na pohlavním trhu je…

Prý jestli se cítím šťastná, ptal se mě onehdá soused, před týdnem kámoška, nedávno dcera a to mě podrž... ještě jsem narazila,

4.2.2015 v 16:57 | Karma: 28,91 | Přečteno: 2986x | Diskuse| Společnost

Mira Anna Barsa

„Nechce mě!“ „Tak spolu mluvte!“

„Ale my už si nemáme co říct.“ „Vždyť to říkám, tak spolu mluvte...“ No tehdy jsem myslela, že mu jednu vrazím... Psycholog...

25.1.2015 v 16:39 | Karma: 28,08 | Přečteno: 1626x | Diskuse| Společnost

Mira Anna Barsa

je jiný…

ale je tak úžasný, skvělý, vtipný, přitažlivý, milý, laskavý, obětavý, miluje děti, staré lidi i zvířátka, pracuje do noci, opraví i městskou kanalizaci... Co by ta káča ještě chtěla?

1.1.2015 v 12:52 | Karma: 26,51 | Přečteno: 1097x | Diskuse| Ostatní

Mira Anna Barsa

Proč máme zábrany

Máme-li vše, proč nechceme mnohem víc... Máme-li vše, neznamená, že máme hodně... Setkala jsem se nedávno s třicetiletou, velmi půvabnou a rozhodně ne hloupou ženou. Vyhledala mne proto, že měla neodbytný pocit, že její, více než tříletý vztah se schopným, úspěšným a k ní pozorným mužem, není tak docela to ono, čím by měl být.

27.12.2014 v 11:02 | Karma: 27,48 | Přečteno: 989x | Diskuse| Ostatní

Mira Anna Barsa

Vezmi papír a tužku…

Určitě na nás úžasných není co vylepšit? Už velmi mladá jsem se naučila přínosným způsobem používat papír a tužku. Nevím, jestli jsem na to přišla sama nebo mně to někdo moudrý poradil. Za více než třicet let jsem prošla velkým množstvím přátelských vztahů. V málokterých jsem byla úspěšná, v mnohých ještě méně a v opravdu velkém množství to bylo fiasko.

22.12.2014 v 3:10 | Karma: 24,38 | Přečteno: 937x | Diskuse| Ostatní

Mira Anna Barsa

A ještě tak uplakaným gesichtem kazit dětem Vánoce

Dámy, nedá-li mi dárek, mám několik možností, jak se k nedárku postavit čelem nebo lépe, jak s glancem přejít zklamání.Pak jsou tu tři nejzákladnější možnosti jak k dárku přijít, a to prostřednictvím Předstírání Vydírání Manipulace. Opravdu jsou tato slova hodna velkých písmen. Tyto možnosti pochází od mé milované maminky a dvou méně milovaných tetek. Čtvrtá možnost, jak řešit nedárky, je ode mne. A nejen to...

19.12.2014 v 10:40 | Karma: 24,40 | Přečteno: 987x | Diskuse| Ostatní