Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MR
Foto

Teď fakt nevím, jestli je to reálný svět nebo jen jarní únava.

0 0
možnosti
OP

Pokud to opravdu není vtip, tak ti imigranti Evropu převálcují natotata. Zabývat se debilitami v dnešní době je smrtící tupost

0 0
možnosti
Foto

No jo, to já si myslím taky.  Tihle pitomci ale živí politiky, kdyby tomu tak nebylo, došlo by nám minimálně to, že jich tolik nepotřebujeme, i ty jejich   komise a poradce apod. a v Německu jsou na tom stejně, ale tam nějak záhadně i při té blbosti všichni hodně pracují a málo kradou:-)

1 0
možnosti
MP

Já jsem asi nedovtipná, omlouvám se, ale to s těmi kvótami ve věznicích bude asi sarkasmus, satira či co, že? Já jsem slyšela v rádiu jen něco o kvótách v dozorčích radách.

1 0
možnosti
Foto

v dozorčích radách byly schváleny v prosinci a o tomhle -

1.sazby za trestný čin a

2.délka pobytu ve věznicích a 3.

diskriminace ze strany mužů kriminálníků, kteří mezi sebe nechtějí ženy, se stále jedná, intenzivně již přes dva roky.

1 0
možnosti
Foto

Velká pravda. Mělo by se s tím něco dělat. 

Jako první bych začal s odvykáním mateřských pudů, výchovou k hrubosti, lekcemi lhaní a podvádění a uvidíte, že se to poddá.

1 0
možnosti
JJ

Jo, jo, kvóty hýbou Evropou :-)

1 0
možnosti
Foto

Já mám z Němců pocit, že jim se dnes musí i říct , co si mají myslet, protože jsou strašně ustrašení, že by je někdo mohl napadnout, že zase smýšlí jako nacisté se vším, co s tím souvisí.

1 0
možnosti
TB

Však oni už jim ty milióny imigrantů vysvětlí, jak si představují rovnoprávnost.

3 0
možnosti
Foto

tak to je další téma, z kterého každého normálního Němce bolí hlava

2 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2464x
Že nejsem dáma se snažím maskovat, výhodou je můj věk, je mně 54 a to je zatraceně hodně, abych občas něco pochopila, třeba jen systémem pokus omyl...