Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zeman se vyjadřoval na otázku k rušení praktických škol. Jeho odpověď je korektní. Bohužel vám žumpa tu otázku záměrně zatajila a proto jste napsala tento zbytečný text.

0 0
možnosti
Foto

Čtěte dobře, pane Odrazile, a i tady tu diskuzi :-) několikrát, pak se ve svých soudech možná odrazíte správným směrem :-)

0 0
možnosti

Jak pročítám ty diskuse zde i po dalšími blogy zabývajími se touto problematikou, panu prezidentovi se opět podařilo rozdělit společnost...

Tento jeho výrok je opět nešťasný a snad, podobně jako v případě svého výroku v Číně, přizná svojí chybu..

1 0
možnosti

Jestli má postižené dítě chodit do normální školy má posoudit psycholog, nebo pedagog a ne věčně nalitý "takypolitik". Pokud není mentálně postižené, má chodit do školy s normálními, zdravými dětmi, to mi nikdo nevymluví. A ti, kteří je chtějí zavírat za ploty: styďte se.;-O

5 0
možnosti

No konečně rozumný názor......R^

2 0
možnosti

J48a58n 47P77e69k33a

16. 1. 2015 15:39

Opět se stalo dobrým novinářským zvykem UVÁDĚT JEN ČÁST ODPOVĚDI prezidenta. Kdyby uvedli celou, bylo by hned jasnější, na co vlastně reagoval a proč. A otázku, na kterou reagoval... Tu se mi nepodařilo najít vůbec.

Miloš Zeman - prezident České republiky řekl: „Nejsem zastáncem názoru, že by děti, které jsou určitým způsobem handicapované, měly být umisťované do tříd s nehandicapovanými žáky, protože je to neštěstí pro oba,“ řekl prezident Zeman. „Není to žádný rasismus ani preference etnické skupiny, ale děti jsou daleko šťastnější, když jsou v rovnocenné komunitě. Z hlediska duševní pohody je daleko lepší, když budou existovat praktické třídy. Vůbec se mi inkluze nelíbí a jsem proti ní,“

...Myslíte tedy, že svým výrokem mířil např. na lidi, postižené svalovou dystrofií, vozíčkáře, a podobně?

1 0
možnosti
Foto

viz . diskuze níže, a sice o vlivu slov pana prezidenta a jejich  možného zneužití. O tom je taky celý článek . Je nabádán k míře, k individuálním rozhodnutím o idividuálních připadech.

2 0
možnosti

Zajímalo by mně jak se asi budou normální děti chovat když bude ve třídě několik retardovaných dětí, které budou potřebovat zvláštní péči a vyuka bude se bude přizpůsobovat jejich tempu a takto to bylo myšleno. Nechápu co je na tom pohoršujícího.

2 0
možnosti
Foto

Opravdu si myslíte, že na každých 30 dětí ve třídě připadá několik dětí retardovaných ? Až tato situace nastane, tak tady ta debata bude vypadat úplně jinak. Nehledě k tomu, že používám slovo MÍRA ve svém článku a to několikrát.

2 0
možnosti

Pani Marie Chmelařová můžete mi prosím říci, proč jsem dostal od vás mínus. Pan Reznik mi sice také dal mínus, ale alespon nějak argumentoval, ale proč vy? Co se vám nezdá?

0 0
možnosti

K58a91r27e39l 86B48o41k

16. 1. 2015 14:16

Je až s podivem, kolik má Zeman za svá primitivní vyjádření obdivovatelů Holt jsme narod proletářů.

3 5
možnosti

M51i51l32a88n 65V49i22k

16. 1. 2015 15:26

Žeby někdo od Johna Boka? Pak by to bylo jasné....

0 0
možnosti

Pro pana Reznika a jiným stejně smýšlejícím. Můj syn chodil do školy s handicapovanými 2 dětmi. A vše bylo naprosto v pohodě. Dnes když se ho zeptám, jaké to bylo tak odpoví "normální, jaký by to mělo být, prostě v pohodě". Obě děti - dnes dospělí-  chodí (jezdí na vozíku) na srazy třídy. V době školní docházky se zúčastnili skoro všech aktivit i mimoškolních a vyrostli z nich nezapšklí jedinci. Učitelé vždy říkali, že nepociťují žádné zdržení ve výkladu. Jedna postižená dívka šla studovat dál. A syn se absolutně nikdy nepozastaví nad tím, když vidíme postižené lidi. Bere je prostě úplně jako všechny ostatní, a pomoc jim mu přijde také zcela běžné. A tak si myslím, že by to mělo fungovat. Jistěže těžká mentální retardace je neslučitelná s výukou na běžných školách, ale separovat šmahem všechny postižené je dle mého hloupost a omezenost. Stačilo mi vidět radost v očích všech dětí v té třídě a bylo mi jasné, že spokojeni a připraveni do života v tomto směru byli všichni.

5 2
možnosti

Jiní mají jiné zkušenosti. A důležité nejsou názory zdravých. Ti rodičům pravdu neřeknou. Ale postižených.

3 0
možnosti
Foto

Pane Malý, proč diskutujete jenom o panu prezidentovi, článek není o panu prezidentovi, mějte rád pana prezidenta, klidně bezvýhradně!

Já nemám nic proti tomu, co říká pan prezident, já mám něco proti tomu, jaký VLIV mají jeho slova! Proto jsem psala o míře! Aby se jeho slova nezvrtla tam, kam nechceme....:-/ A ONA SE ZVRTLA, že? A stačilo pár hodin a ve světě jsme za ... A co doma, pane malý?

5 1
možnosti

Svět vůbec neví, že česko existuje..a pravdivý výrok Zemana zaregistroval jen slovenský spřátelený list lidí vyhozených ze SME jako příležitost si kopnout do zemana a zkreslit jeho slova

2 2
možnosti

Přepis zvukového záznamu toho co řekl Zeman v celém kontextu.

http://domaci.eurozpravy.cz/zivot/111164-sikana-myslenky-prezidenta-zemana-kdyz-hovoril-o-integraci-handicapovanych-deti/

Nejsem zastáncem názoru, že by děti, které jsou určitým způsobem handicapovány, měly být umisťovány do tříd s nehandicapovanými žáky, protože je to neštěstí pro oba. Opakuji - neštěstí pro oba. Že? Mohl bych to samozřejmě rozvádět, mohl bych mluvit o šikaně, mohl bych mluvit o tom, že rychlost kolony je určena rychlostí nejpomalejšího vozidla, takže učitelé se nemohou hned věnovat těm řekněme talentovanějším dětem, ale sám se domnívám, a to není žádný rasismus ani preference nějaké etnické skupiny, že ty děti jsou daleko šťastnější, když jsou v rovnocenné komunitě, než tehdy, když jsou zasazeny do komunity...

Víte, dětská krutost je jedna z nejstrašnějších, dětská krutost, zvaná šikana, je možná ještě horší než krutost dospělých. No, a když tyto děti jsou takzvaně integrovány, když dochází k té inkluzi, potom jsou samozřejmě oběťmi určitého pohrdání, určité šikany a tak dále a tak dále.

Takže já hrozně miluju ten multikulturalismus. Já si myslím, že si to vymysleli blázniví intelektuálové z pražské kavárny, kteří nikdy nebyli ve škole, a když, tak do ní nakoukli na půl hodiny. No, a ještě se jim předváděla Potěmkinova vesnice. Čili jsem proti inkluzi. Já vím, že multikulturalisté mě napadnou, že jsem rasista, nebo já nevím co všechno, ale vůbec ne. Z hlediska duševní pohody těch dětí je daleko lepší, když budou existovat - ono se tomu říká praktická třída, protože to je méně dehonestující než předchozí známý název, takže chcete-li znát můj názor, vůbec se mi to nelíbí a jsem proti tomu.

1 4
možnosti
Foto

Aby jsi nebyl vykraden, dej si zámek, kamery

Aby jsi nebyl šikanován, nikam nelez

Aby jsi nebyl vysmíván a nepochopen zalez

A až v osmnácti vylezeš do běžného světa, doteď hezky izolován, tak...?

A když bude plný vlak a v jednom jinak prázdném kupé bude jeden postižený člověk, tak vaše zdravé dítě bude stát mezi těmi "zdravými" na chodbičce...protože se vedle toho postiženého bude cítit BLBĚ!

3 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS