Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J62a12n 54S79e77m89i76k

7. 1. 2015 17:00

Trochu pausalizujici hodnoceni.

Sam jsem travil skoro rok pracovne v perskem zalivu, a tedy s zadnym takovym chovanim jsem se od Arabu nesetkal.

I kdyz je ale neco malo pravdy na tom vasem tvrzeni o rozumne domluve a spolupraci s jednim Arabem..... s pribyvajicim poctem Arabu se paradoxne znizuje kolektivni inteligencni kvocient, schopnost spoluprace, udrzeni logicke linky, schopnost prijmout zodpovednost, narusta exponencialni radou mira chaoticnosti.

 

To ostatni je neco co ja jsem pri vlastnich cestach a praci v arabskych zemich nepoznal.

0 1
možnosti
Foto

Pane, já je nepoznala v jejich domácím, přirozeném prostředí, jiné zkušenosti nemám, jen z Teplic, Karlových Varů a německých firem a školy. Jsem velmi daleka tomu něco paušalizovat, nemohu si to dovolit, nejsem pozorovatel zvenčí a ani nejsem typ pro "jedna paní povídala a tak vám to tu píšu".:-)

2 0
možnosti
Foto

ten popis mi připomíná životní postoj příslušníků  jedné menšiny. Ani oni se nedokážou stydět a vždy mají pocit, že oni jsou nevinní a pokud něco provedli, tak za to může většina, protože jim třeba dává málo peněz, nebo jim neopravuje obydlí, které vybydleli.

9 0
možnosti
Foto

Kdybych byl u nich doma,  předpokládali by, že se přizpůsobím.

Co jim však dává právo předpokládat, že tady se jim budeme přizpůsobovat my?

To není správné a je to prvopočátek všech vznikajících problémů,

7 0
možnosti
Foto

Myslím, že se jim přizpůsobujeme všude, jak jsem psala v jiných blozích, je to o naší mentalitě a výchově, a tím myslím nás z Evropy . Máme špatně nastavené hodnoty.

1 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2464x
Že nejsem dáma se snažím maskovat, výhodou je můj věk, je mně 54 a to je zatraceně hodně, abych občas něco pochopila, třeba jen systémem pokus omyl...