Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Au, to je ale depresivní :) Jinak na otázku odpovídám:

"Mám, kam ho chceš poslat? Tvůj ježíšek." ;)

1 0
možnosti
Foto

Na reakci je asi pozdě, ale neměla jsem íčka. Za dárek chci ale poděkovat, moc ;-).

1 0
možnosti
Foto

Je jich takových kolem strašně moc, zrovna včera jsem si na toto téma povídala s několika chlapy  a víte na čem se globálně shodli? Prý to "blbnutí" s dárky ženské tak nějak baví;-), protože je ne, tak ať si každý, co ho baví nebo nebaví, dělá po svém.

A ještě...to Vás asi pobaví nejvíc : čtyři z pěti žen včera v posilovně přiznaly, že mají stejný zážitek, já patřím mezi ně!!

1 0
možnosti
Foto

Hezky jste to napsala, tak lidsky, s nadsázkou.;-DMě to připomělo, že jsem k prvním vánocům od svého bývalého manžela dostala hliníková kola na jeho škodovku. Koukala jsem jako šnek. No, a manžel mi řekl : "Vždyď se ti přece v obchodě líbily." Ano, líbily se mi, ale že bych si je přála pod stromeček ?8-o

0 0
možnosti

Můžete mi vysvětlit, proč by s takovým debilem nějaká žena žila? respektivě proč by si s ním měla pořizovat děti?...no možná jedned důvod mě napadl: do 35 dělala kariéru, pak jí začaly tikat biologické hodiny, už nebylo moc na výběr - tak sáhla po tom, co bylo...jenže pak by si neměla stěžovat, ze své slzvy si pak v takovém případě může sama

1 2
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2464x
Že nejsem dáma se snažím maskovat, výhodou je můj věk, je mně 54 a to je zatraceně hodně, abych občas něco pochopila, třeba jen systémem pokus omyl...