Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Když v bavorské Hallertau vypukne na Silvestra válka

„Meine Liebe, musíš určitě přijet. Oslavíme Silvestra se známými a později spolu, tak nějak hezky komorně, žádný velký spektakulär rozruch."

Nebylo mně to po chuti, bylo sice teprve odpoledne, ale byla jsem unavená a na nějaké bláznivé bavorské silvestrovké řádění jsem neměla chuť. „Kdykoliv jindy si atmosféru zábavy v Bavorsku užívám, ale teď jet ještě více než 300 km, pak se strojit do Dirndlkleidu, rozhazovat úsměvy na všechny strany a skákat, málem na stole, Sternpolku…"

„Ale dobrá, miluji tě, oběť musí být.“

V autě jsem skoro usínala, když mně můj muž před Regensburgem zavolal, kdy asi tak dorazím, že zábava je v plném proudu a hned jak přijedu, musím přijít zum Weissbierstadel.

Raz dva jsem byla probraná. „Ta hospoda, to je něco!" Už se mně začaly zapalovat lýtka a na polku jsem se těšila jako děcko na dárek pod stromkem. Prostě mě to chytlo. Šlápla jsem na plyn a prohnala se Regensburgem pěkně po silvestrovsku. První jsem si to namířila domů, udělat ze sebe typische bayerische Ehefrau.

Klíče byly zevnitř v zámku. „Eh, was soll das heißen???“ Po půlhodině zvonění a mlácení na dveře i okna, a to ze všech stran domu, jsem se hold vypravila v typickém českém kancelářském kostýmku na Stadel, abych našla svého muže, který asi lezl z domu oknem. Na Stadlu nebyl. Telefon nebral. Zato já tam byla za zoufalou stíhačku, která přijela z Česka ohlídat svého bujarého bavorského manžela. Nebyla jsem začínající silvestrovskou zábavou příliš nadšená. Svůj temperament jsem potřebovala pomoct držet na uzdě minimálně párem volů. Už ne touha po tanci, ale vztek mnou lomcoval jako uragán chmelnicí.

Opět jsem absolvovala obcházení domu a bušení na všechny dveře a okna. NIC. Zima jako Ďas s velkým Ďas, barák nedobytný a v něm stoprocentně spí jako Dornröschen můj ožralý Kerl.

„Žebřík, přistav žebřík a vylez na balkon a koukni do ložnice,“ povzbuzovala jsem se. 

Jasně, spal jako Šípková Růženka, ale zároveň chrápal jako dřevorubec. Málem jsem to zdvojené sklo prorazila. Byla jsem ale dost zmrzlá, a tak jsem asi neměla potřebnou sílu. Nicméně se můj muž probral, minutu seděl na posteli a jen zíral. Pak náhle, ovšem naprosto nekoordinovaně vyrazil ke dveřím, k mému překvapení nikoliv k oknu. „Aha, takže on ještě ke všemu nemá v uších naslouchátka." Začala jsem se modlit k bavorskému chmelovému bohu. „Je to jasné jako facka - probudil se náhodou." Sjela jsem z žebříku jako z posedu po čtyřech hodinách na čekané a hnala se mlátit do vchodových dveří. Nic. Neslyšel. Ale já slyšela, jak jde po dřevěných schodech nahoru. Zase jsem běžela k žebříku a na balkon. V lodičkách, kostýmku s úzkou sukní a omrzlinami prstů na nohou, jsem se překulila na balkon pod okno ložnice. Nebyl tam. Z vedlejšího okna jsem ovšem slyšela vodu, tekoucí plným proudem  do vany. Nikdy neleze do vany, nikdy neleze do té pitomé vany. „Dvě promile má v očích, čtyři v krvi a chce se koupat? Próóóč se jako obvykle nesprchuje? Proč?" Na lících  mně začaly namrzat slzy vzteku a zoufalství. Slezla jsem s vypětím dolů. „V kůlně bude určitě menší zima. Nebo si vezmu nějakou desku a roztřískám nějaké okno. Nebo mohu zůstat v autě a nechat běžet motor. Jenže... to je v Německu zakázané." Nakonec zakázané nezakázané, za dvě hodiny jsem se v autě zregenerovala.

Poté jsem se znovu vypravila na balkon. Bylo k půlnoci a kolem začaly střílet rachejtle a na všech stranách města se už připravovaly ohňostroje.

  

Žebřík… Žebřík  sklouzl po zledovatělém okapu balkonu. Výška? Přes tři metry a pode mnou kluzká dlažba terasy. „To neskočím!“ Schoulila jsem se na balkoně. Zabrala co nejmenší životní prostor a bojovala sama se sebou, rozbít, nerozbít, 3 m2 má jedna okenní tabule a je mínus 6. Strašné dilema. Následky?

Začaly ohňostroje. Začal Nový rok.

„Žádné velké divadlo tento Silvestr nebude, bude milý, komorní, trošku tance a pak my dva,“ sliboval můj muž.

Najednou… Mezi jednotlivými velkými ranami jsem uslyšela svého muže řvát: „Válka, začala válka, saprlot to je válka, Scheiße, válka, Himmelherrgott válka, Trottel in Uniform!…“

Nevěřícně jsem zírala do okna ložnice, kde lítal mezi skříněmi můj mokrý, nahý, jako smyslů zbavený muž. Kéž by se mnou stál se skleničkou šáňa tady na terase a koukal na ten úžasný spektakulär ohňostroj…

... zmrzlýma rukama jsem vylovila mobil a udělala 50 fantastických silvestrovských aktů svého muže...A pak už jsem se jenom smála a smála a smála

Autor: Mira Anna Barsa | středa 31.12.2014 12:00 | karma článku: 26,13 | přečteno: 803x
  • Další články autora

Mira Anna Barsa

Politici, připravujete zákony proti vandalismu a násilí imigrantů?

Policie nemá pravomoci k okamžité pomoci při přestupku proti občanskému soužití - rušení nočního klidu, vandalismus apod. A jsme-li fyzicky napadeni? Naše zákony jsou k ničemu nyní. Příslušník Policie ČR v danou chvíli nepomůže.

3.6.2015 v 11:30 | Karma: 33,83 | Přečteno: 1049x | Diskuse| Politika

Mira Anna Barsa

Neschopnosti, zbabělosti a vychytralosti tvé jméno je Kvóta

Články o kvótách putují mezi potenciálními uprchlíky jako pozvánka do Evropy. Stačí překládat a lepit do desek nazvaných: Kam to bude? Chceme situaci změnit? Tak si ji kupme. Investujme do pravdivých informací a do jejich šíření!

1.6.2015 v 20:07 | Karma: 33,10 | Přečteno: 942x | Diskuse| Politika

Mira Anna Barsa

Při každých volbách v Ústí nad Labem věříme v malý zázrak

Mohla bych rezignovat jako mnoho jiných. Ale po nějaké době jsem vyrazila do města a nestačila se divit."Podívej, ten kruháč pod lanovkou je dokonalý, ale tady se vyjímá jako růže na rumišti ," řekl Holanďan své

27.5.2015 v 20:36 | Karma: 24,49 | Přečteno: 897x | Diskuse| Ústí nad Labem

Mira Anna Barsa

Ať už k nám ti Němci raději nejezdí aneb jak stavíme dálnici aneb kdyby to šlo, Babiš by nás spasil

Přijedou po několika měsících, po roce, po dvou, po deseti letech a ptají se... A já se taky stále ptám. Němci se ptají, kdy dostavíme dálnici D8. Ptají se mile, mnohdy blahosklonně, někdy s pochopením i rezignovaně.

23.5.2015 v 15:03 | Karma: 24,69 | Přečteno: 1025x | Diskuse| Ostatní

Mira Anna Barsa

Co má společné chataření se zdravým rozumem?

Neřku-li zdravým životním stylem? Zhola nic. Po zkušenostech s různými chatami vlastními i cizími musím konstatovat, že nic.

22.5.2015 v 9:20 | Karma: 22,23 | Přečteno: 910x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Policie zadržela mladíka, který v tachovské škole vyhrožoval nožem

23. dubna 2024  15:03

Policisté zadrželi ve škole v Tachově mladého muže, který nožem vyhrožoval dvěma lidem. Při...

Ředitelem Vojenského zpravodajství by mohl být Bartovský, nahradí Berouna

23. dubna 2024  13:28,  aktualizováno  14:59

Novým ředitelem Vojenského zpravodajství (VZ) by mohl být Petr Bartovský. Kandidáta dnes na...

Nevěřte lžím a pomluvám, obhajuje Babiš neúčast na jednání o důchodech

23. dubna 2024  14:49,  aktualizováno  14:58

Poslanec a šéf ANO Andrej Babiš na svém účtu na sociální síti X zveřejnil video, ve kterém...

Ferimu za mřížemi nebezpečí nehrozí, jako právník bude populární, míní bývalý vězeň

23. dubna 2024  14:58

V pondělí odvolací soud potvrdil tříletý trest pro Dominika Feriho. Exposlance uznal vinným v...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2464x
Že nejsem dáma se snažím maskovat, výhodou je můj věk, je mně 54 a to je zatraceně hodně, abych občas něco pochopila, třeba jen systémem pokus omyl...